Ústecký dopravní podnik od ledna ukončí doplňkový prodej jízdenek u řidiče. „Jedním z důvodů zrušení doplňkového prodeje je ochrana cestujících i řidičů MHD v souvislosti s opakujícím se výskytem koronaviru SARS-CoV-2. Dalším důvodem je klesající poptávka cestujících po tomto druhu jízdních dokladů, související se spuštěním elektronického odbavovacího systému i mobilní aplikace dopravního podniku,“ uvedla výkonná ředitelka společnosti Simona Mohacsi.
Podle mluvčí dopravního podniku Jany Dvořákové mohou v současné době cestující k úhradě jízdného využít bezkontaktní platební karty pro nákup jednorázového jízdného v režimu Check in/Check out i jako identifikátoru časové jízdenky zakoupené v eShopEOS nebo na zákaznickém centru Dopravního podniku nebo pro bezhotovostní nákup jízdenky na terminálu u řidiče vozidla.
„Dále lze využít elektronickou peněženku čipové karty Dopravy Ústeckého kraje pro bezhotovostní nákup jízdenky na terminálu u řidiče vozidla nebo jako nosič elektronické časové jízdenky. Nadále je zachován nákup jízdenek v jízdenkových automatech a mobilních jízdenek, jako je SMS jízdenka, SEJF jízdenka, jízdenka z Mobilní aplikace ústeckého dopravního podniku,“ dodává Dvořáková.
Prodej relačních jízdenek Dopravy Ústeckého kraje, což jsou jízdenky do ostatních zón, které neobsluhuje ústecký dopravní podnik u řidiče MHD je i nadále zachován pouze s možností bezhotovostní platby bezkontaktní platební kartou nebo elektronickou peněženkou čipové karty Dopravy Ústeckého kraje.
Přidat komentář