
Hledá se nový vizuální styl Ústí, který by sloužil pro komunikaci celého města. Autoři se mohou hlásit do 25. října. Město chce nahradit značku z roku 2005 a najít moderní a ucelenou vizuální identitu, které budou využívat i městské organizace, jako zoo, dům kultury, městské služby nebo třeba dopravní podnik.
„Nová vizuální identita má prezentovat Ústí nad Labem jako město, ke kterému mohou začít občané cítit hrdost a které stojí za návštěvu,“ řekl primátor Petr Nedvědický.
Soutěž pro město za 1,68 milionu korun pořádá odborná organizace Czechdesign. „Ústí je výzva! Je to známé a velké město, které ale trápí i neduhy. Vizuální styl zde jednoznačně může přispět ke zvýšení kvality života, každá změna bude výrazně vidět. Proto věříme, že se nám v soutěži sejde mnoho povedených návrhů od renomovaných designérů,“ okomentovala Jana Vinšová, ředitelka organizace Czechdesign.
První kolo je otevřené všem zájemcům z oboru, do druhého kola postoupí až pět vybraných účastníků, ze kterých vybere odborná porota. Výsledek bude znám na konci roku.
Přidat komentář