Nová aplikace usnadní objednání na magistrát

  •  

Na ústeckém magistrátu fungují od ledna Virtuální kiosek a On-line lístek. Jde o nové možnosti on-line objednání na přepážky úřadu.

Jak to funguje, vysvětluje mluvčí ústeckého magistrátu Romana Macová. „Virtuální kiosek je aplikace umožňující výběr požadované služby přímo v mobilním zařízení klienta prostřednictvím webového prohlížeče. Po výběru služby rovnou žadatel obdrží On-line lístek s pořadovým číslem. Nemusí tak již provádět volby na kiosku a tisknout si papírový pořadový lístek,“ popisuje aplikaci a dodává: „On-line lístek slouží jako pořadové číslo k vyvolání. Klientům přináší i nové možnosti, jakými jsou sledování pořadí ve frontě, zaslání informace o vyvolání přímo do mobilního zařízení a také možnost pozdržet své vyvolání, pokud klient potřebuje řešit jiné záležitosti a zároveň nechce přijít o své místo ve frontě.“

Podrobné informace o nových možnostech objednání na ústecký úřad najdete zde.


  •  

Napište první komentář

Přidat komentář

Váš e-mail nebude zobrazen veřejně.


*