Jízdenky cestující dostanou v příjemném prostředí

Zákazníci ústeckého dopravního podniku již nebudou na vyřízené požadavků na jízdenky čekat fronty venku. Dopravní podnik v pondělí otevřel nové a moderní zákaznické centrum, které dosavadní praxi zásadně mění.

Jeho vybudování v přízemí budovy v Revoluční ulici naproti OD Labe stálo zhruba čtyři miliony korun. Centrum je uvnitř budovy, v zimě zde bude teplo a v létě zase chládek z klimatizace. K dispozici jsou čtyři okénka a hlavně vyvolávací systém, který zaručí, že zákazníci přijdou na řadu v pořadí, v jakém dorazili. „Doufám, že již zde nebudou dlouhé fronty, které museli Ústečané často stát,“ řekla při otevření centra primátorka Věra Nechybová.

V zákaznickém centru je k dispozici i přepážka pro vekoodběratele, která je ale oddělena dveřmi a běžní zákazníci se tam nedostanou. Chodit do centra budou i lidé, kteří mají zaplatit pokutu za jízdu na černo. Sytém je nasměruje do oddělených prostor v druhém patře. Prodej jízdenek u Hraničáře zatím zůstane zachovaný.

Podle ředitele dopravního podniku Libora Turka společnost chystá i další investice do svých nemovitostí. Rekonstrukcí má projít správní budova firmy a vozovna v Předlicích.

Napište první komentář

Přidat komentář

Váš e-mail nebude zobrazen veřejně.


*