Rada města schválila výběrové řízení na stavbu přepážkového centra za téměř padesát milionů korun bez DPH. Na jednom místě si tak budeme moci pohodlně vyřídit záležitosti spojené s osobními doklady nebo registrem řidičů.
Rekonstruovat se budou prostory současného registru vozidel, bývalé kuchyně a jídelny včetně zázemí a skladovacích prostor v 1. NP a 1. PP jižního křídla budovy magistrátu.
„Cílem je vytvoření moderního přepážkového pracoviště pro centralizované odbavení občanů včetně zázemí a dalších souvisejících prostor (kartotéky, sklady, archivy atd.), dále pak zabezpečení odpovídajícího přístrojového vybavení, zabezpečení informačními systémy, síťovými strukturami,“ popisuje mluvčí ústeckého magistrátu Romana Macová.
Zrekonstruované prostory bude využívat správní odbor, oddělení správních činností, oddělení osobních dokladů a evidence obyvatel, oddělení registru řidičů, oddělení registru vozidel. Součástí bude i vstupní dohledové stanoviště městské policie a Czech Point. Zbývající plochy, především v 1. PP, budou převážně sklady a archivy.
Přidat komentář